Dołączamy do medialnej akcji wsparcia powodzian. Tym samym zachęcamy do obejrzenia specjalnego charytatywnego bloku reklamowego, z którego całkowity dochód zostanie przekazany na pomoc poszkodowanym, a konkretnie na wsparcie Szpitala w Nysie.
Zdecydowaliśmy się wziąć udział w akcji TVN, widząc w niej szansę na realne wsparcie osób, które najbardziej ucierpiały w wyniku katastrofy.
Agata Stachoń, kierowniczka działu komunikacji marki WIŚNIOWSKI komentuje: "W obliczu trudnych wydarzeń w kraju czujemy odpowiedzialność, by zaangażować się i pomóc tam, gdzie nasza obecność może mieć realny wpływ. Decyzja o wsparciu charytatywnego bloku reklamowego była dla nas naturalna”.
Dla WIŚNIOWSKI ta akcja to nie tylko pomoc, ale także istotny element budowania społecznej odpowiedzialności marki. Jak podkreśla Agata Stachoń: „Działania prospołeczne są integralną częścią strategii firmy, a udział w tej inicjatywie pokazuje, że marketing może być narzędziem do wspierania ważnych celów.”
Blok reklamowy można będzie oglądać już 20 września, emisja zaplanowana jest tuż po programie „Fakty” w TVN, czyli po godzinie 19:25.