Korzyści na pierwszym planie! Rabaty do 35%!

Reklamacja krok po kroku

Z gwarancją czy bez, możesz liczyć na naszą pomoc


Jeśli zauważyłeś problem z Twoim produktem, zgłoś go w punkcie sprzedaży, w którym kupiłeś produkt. Nasi Partnerzy przeprowadzą Cię przez proces reklamacji krok po kroku. Przydatne będą: dowód zakupu, dokumentacja foto i wideo oraz karta gwarancyjna, którą wystawia punkt sprzedaży.

Service Care

Zadbaj o swoje produkty, by uniknąć nieprzyjemnych sytuacji. Bramy, okna, drzwi i ogrodzenia WIŚNIOWSKI tak jak samochód potrzebują regularnych przeglądów, by zachować sprawne działanie na lata.

Jakie pytania najczęściej zadają nam Klienci? Sprawdź, czy jest wśród nich Twoja wątpliwość.

Czy produkt jest na gwarancji?

Tak, każdy produkt z oferty WIŚNIOWSKI podlega gwarancji. Okres gwarancji różni się w zależności od rodzaju wybranego produktu. Szczegółowy okres gwarancji najlepiej sprawdzić w Karcie Gwarancyjnej dołączonej do produktu.

Czy usterka podlega gwarancji?

W okresie gwarancyjnym usuwane są udokumentowane wady produktu spowodowane stwierdzonymi wadami materiałowymi lub błędami w produkcji. Producent zobowiązuje się do naprawy wadliwego produktu lub wymiany produktu na nowy (o sposobie decyduje producent). 

Gdzie mogę zgłosić reklamację na zakupiony towar?

Zgłoszenie reklamacyjne przyjmuje punkt, w którym produkt został zakupiony. Podstawą działania z tytułu gwarancji jest dowód zakupu oraz prawidłowo i kompletnie wypełniona karta gwarancyjna, którą wystawia punkt sprzedaży. Pomocne będą zdjęcia lub materiały wideo dokumentujące usterkę.

Produkt nie działa, co zrobić?

Jeśli zauważyłeś problem z Twoim produktem zgłoś go w punkcie sprzedaży, w którym zakupiony został produkt. Nasi Partnerzy pomogą Ci przejść przez proces reklamacji krok po kroku.  

Podstawą działania z tytułu gwarancji jest dowód zakupu oraz prawidłowo i kompletnie wypełniona karta gwarancyjna, którą wystawia punkt sprzedaży. Pomocne będą zdjęcia lub materiały wideo dokumentujące usterkę.

Jeśli potrzebujesz skorzystać z pogwarancyjnej obsługi serwisowej, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z najbliższym Twojej lokalizacji punktem sprzedaży.

Możesz skorzystać też z usług realizowanych w ramach programu Service Care albo zamówić usługę serwisową lub części zamienne przez nasz sklep internetowy.

Chciałbym/chciałabym dokupić dodatkowy nadajnik//pilot.

By zamówić dodatkowy nadajnik//pilot, skontaktuj się z punktem sprzedaży, w którym nabyłeś produkt lub zamów wybrany model w naszym sklepie online

Mam uszkodzone elementy, gdzie mogę kupić części?

Części zamienne do naszych produktów zakupisz bezpośrednio w punkcie sprzedaży, w którym nabyłeś swój produkt lub przez sklep internetowy firmy WIŚNIOWSKI. 

Gdzie powinienem zgłosić reklamację?

Do punktu sprzedaży, czyli salonu, w którym został nabyty produkt marki WIŚNIOWSKI. Dane punktu sprzedaży znaleźć można między innymi na fakturze czy paragonie. Punkt sprzedaży jako nasz partner ustala z firmą WIŚNIOWSKI, na jakim etapie wystąpiła usterka i jaki będzie sposób rozwiązania problemu. Wszelkich informacji o statusie reklamacji udziela sprzedawca. 

Jak szybko rozpatrujecie zgłoszenie reklamacyjne oraz naprawiacie usterkę?

Rozpatrzenie zgłoszenia gwarancyjnego zależy od poziomu skomplikowania zgłoszenia i następuje do 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia. Jako datę przyjęcia reklamacji uznajemy termin złożenia jej przez salon sprzedaży do firmy WIŚNIOWSKI. W zależności od powagi usterki naprawa może zająć od kilku dni do kilkunastu tygodni. 

Czy naprawiacie produkt po okresie gwarancji?

Oczywiście! Z usług pogwarancyjnych można skorzystać bezpośrednio w punkcie sprzedaży, w którym kupiony został produkt lub w ramach usługi Service Care czy zamawiając usługę serwisową przez sklep online

Jak często wykonywać przegląd bramy?

Brama podobnie jak samochód wymaga odpowiedniej konserwacji. Przeglądy warto wykonywać nawet dwa razy w roku – przed sezonem zimowym i po sezonie zimowym. Z myślą o bezpieczeństwie użytkowników oraz w trosce o wieloletnią pracę produktu rekomendujemy wiosenny i jesienny przegląd bramy. 

O cykliczności wykonywania okresowych przeglądów serwisowych wspomina wprost Instrukcja Obsługi i Konserwacji, którą otrzymuje klient po dokonanej instalacji wyrobu.

Czy okna trzeba regulować na sezon?

W trosce o właściwe funkcjonowanie i jakość produktu na lata, okna powinny być regulowane dwa razy do roku – na sezon letni i zimowy. 

Czym jest wydłużona gwarancja EXTENDED CARE?

Umożliwiamy skorzystanie z programu wydłużonej gwarancji na automatyczne bramy garażowe segmentowe z napędem METRO i MOTO. Z napędem METRO całkowity okres ochrony gwarancyjnej będzie wynosił 5 lat od dnia sprzedaży, ale nie więcej niż 5 lat i 6 miesięcy od daty produkcji wyrobu przy spełnieniu określonych warunków. Z napędem MOTO całkowity okres ochrony gwarancyjnej będzie wynosił 3 lata od dnia sprzedaży, ale nie więcej, niż 3 lata i 6 miesięcy od daty produkcji wyrobu przy spełnieniu określonych warunków. Zasady i warunki programu: Wydłużona Gwarancja EXTENDED CARE sprawdzisz TUTAJ.

Czy mogę skorzystać z wydłużonej gwarancji?

Wydłużona gwarancja EXTENDED CARE na automatyczne bramy garażowe jest możliwa w przypadku dokonania przeglądu technicznego przez uprawnionego instalatora w trakcie trwania gwarancji. Więcej informacji na ten temat uzyskasz od naszych Partnerów lub w zakładce Extended Care na naszej stronie internetowej.

Masz inny problem?

Przekaż nam jak najwięcej szczegółów dotyczących usterki, a także numer seryjny produktu.
Nasi technicy skontaktują się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Kontakt serwisowy

Kontakt serwisowy

Napisz do nas

service-care@wisniowski.pl

Materiały do pobrania

Extended Care

Poznaj zasady wydłużonej gwarancji Extended Care. To nawet do 5 lat gwarancji na automatyczne bramy garażowe WIŚNIOWSKI.

Jak dbać o nasze produkty?

Własnoręczne dbanie o bramy, okna, drzwi i ogrodzenia nie zastąpi cyklicznych przeglądów wykonywanych przez serwisanta, ale z pewnością wpłynie korzystnie na stan Twoich produktów. Podpowiadamy, w jaki sposób samodzielnie troszczyć się o bramy, okna, drzwi i ogrodzenia WIŚNIOWSKI.