Bramy, drzwi i napędy garażowe marki WIŚNIOWSKI zyskały uznanie w plebiscycie Laur Klienta 2023. To potwierdzenie wysokiej jakości produktów i ogromnego zaufania, jakim obdarzana jest marka WIŚNIOWSKI.
Każdego roku, od 17 lat przeprowadzany jest sondaż, w wyniku którego wybrane zostają najpopularniejsze produkty i usługi w poszczególnych branżach. Badanie wskazuje poziom zadowolenia i satysfakcji konsumentów z produktów i usług danej firmy w całej Polsce, a także odzwierciedla ich preferencje zakupowe.
W każdej z 300 kategorii wyłaniana jest grupa laureatów, do których trafiają wyróżnienia. Badanie przeprowadzane jest anonimowo w sondażach telefonicznych i internetowych. O kolejności miejsc decyduje liczba głosów oddanych przez Konsumentów na poszczególne produkty/usługi znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.
W tym roku Złoty Laur Klienta w kategorii „Bramy, drzwi i napędy garażowe” trafił do marki WIŚNIOWSKI.
Przyznane wyróżnienie pozwala na określenie pozycji marki na rynku w odniesieniu do konkurencji. Od wielu lat marka WIŚNIOWSKI jest w swojej branży liderem. Wyniki sondażu Laur Klienta 2023 potwierdzają mocną pozycję rynkową i dużą rozpoznawalność marki. Nasze produkty cieszą się ogromnym zaufaniem. WIŚNIOWSKI to synonim bezpieczeństwa i jakości, a to najważniejsze dla naszych Klientów.Agnieszka Mazur, dyrektor zarządzająca marketingiem globalnym